Tuesday, November 4, 2008

Travelog Dakwah


Membaca blog Prof Muhammad Kamil tengahari tadi, beliau memaklumkan buku terbarunya Travelog Dakwah akan dikirimkan pada hari Sabtu nanti. Emm terpaksa sabar menunggu bila mendengar semua yang memesannya sudah selamat menerimanya, kiranya saya ni antara mereka-mereka yang ketinggalan keretapilah nampaknya. Apa pun Prof Muhammad Kamil sememangnya seorang figure yang sangat boleh dijadikan contoh di atas keikhlasan dan kejujurannya. Lantas beliau menjadi antara mereka yang sangat saya kagumi. Terima kasih Prof di atas usaha Prof memuaskan hati semua pembeli-pembeli buku Prof termasuk saya. Saya yakin betapa ramai yang mendoakan kesejahteraan dan kebahagiaan Prof sekeluarga. Hai..lambatnya nak dapat buku tu.....
sebenarnya saya dah tak sabar dah....
InsyAllah saya juga menyimpan hasrat untuk menjadikan buku tersebut hadiah untuk beberapa orang sahabat termasuk sahabat saya di Indonesia

No comments: