Monday, November 3, 2008

Panas Telinga

Hari ini saya terpaksa menelefon semua anak-anak Selangor yang terpilih untuk mengikuti kursus SPIES yang akan dijalankan dalam masa terdekat ini. Bayangkan nama yang ada pada saya sebanyak 380 orang. hari ini sahaja saya menelefon hampir 1oo nombor menggunakan hndphone pulak tu. Panas telinga di buatnya hari ini. Ingatkan berakhir begitu sahaja, rupa-rupanya waktu malamnya pula, nombor-nombor yang gagal di hubungi membuat 'misscall' dan menghantar sms kepada saya. Ketika tu bukan saja rasa panas telinga saja, hati pun naik panas juga. Nasib baik sudah di SPIES kan terlebih dahulu hilanglah rasa marah tu. Untuk keselesaan tidur saya malam ini, saya terpaksa mematikan telefon bimbit saya untuk seketika. Esok jelah adik-adik ya telefon akak..Harap-harapnya kursus SPIES ini berjaya memberikan "sesuatu" untuk adik-adik ini nanti, begitu juga diri saya sendiri.

No comments: